Sofia tipsar

I söndags kollade jag på Yrke: Höjdhoppare filmen om Stefan Holm. Just nu går den i repris på SVT2 och så går den i repris på lördag också i SVT24, tiden vet jag tyvärr inte. Det är ett sevärt program, åtminstone om du gillar Stefa Holm eller bara vill bli en stjärna. I programmet får man se glimtar från hans privatliv samt se hur han blir en stjärna. Man får följa honom från första till sista tävlingen. Sen får man även se när hans söta lilla pojke hoppar höjdhopp.

Idag var vi på forsmark, inte så vidare kul. Fast pannkakorna var goda, syd bara att vi åt på Kraftkällan som jag hatar. Sen gick jag, Carro och Evelina upp 280 steg för att komma till utsiktsplatsen av vattentornet. Ner vägen var bättre, den var inte så jobbig.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

såg också det:)

2009-01-22 @ 21:33:20
URL: http://violethill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0