Tiden går

Tiden går fort framåt och snart är lovet slut :( Imorgon eftermiddag åker jag till Stockholm med kusin till kusiner, det ska bli kul.

Igår bokade pappa stugan i Storhogna, så jag ska dit på sportlovet. Vi har 1-2 platser kvar i bilen, förhoppningsvis en. Nån som vill åka med? Stugan har 2-3 platser kvar, fast nu måste jag räkna med att brorsan ska med. Annars blir det inge kul.
Varför är Panduro så dyrt? Jag vill ha det riktigt billigt så att man kan välja och vraka bland deras grejer utan att tänka på priset.

Spelkvällen går det trögt med, för en viss person är bara upptagen hela tiden :@ Det får bli efter att skolan börjat, det kanske är bra med något kul mitt i det tråkiga.

             Säg en händelse eller ett datum som jag ska scrapbooka ifrån.

Kommentarer
Postat av: Michael

Du kan scrapbooka ifrån Jullovstävlingen, har säker några bilder som jag kan skicka.

2009-01-05 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0