Vaknade tidigt

Usch! Jag vaknade klockan 4 idag och kunde inte somna om. Inte alls kul. Klockan 6 gick jag upp och pluggade lite till franskaprovet idag. Nån som vill se till så att jag kommer ihåg alla verbböjningar så är ni väldigt snälla. Jag har ingen aning om hur ni ska göra det, det får ni tänka ut själva. Igår blev det inget skrivet, jag pluggade faktiskt nästan hela dagen, vilk et jag är stolt över. Något ännu bättre är att jag mest repeterade alltihop. 

På lördag ska jag kolla på SOS Segelsällskapsresan, hoppas jag. Det ska bli kul och idag ska jag baka lite.  Visste ni att vi har 13 till ep-tid lektioner innan sommarlovet? Det är inte så mycket, men det blir med för det går bort en massa torsdagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0