Vinterhandlat

Finns det något ord som heter vinterhandlat? Det har iaf jag gjort idag, det innebär att jag har köpt nya termobyxor och slalomstavar. Förra veckan var jag också i Uppsala och då blev det en slalomhjälm, vit om mna ska vara exat. Om man vill vara ännu mer exakt så är det av märket Everest och ännu mer exakt junior storlek och ännu mer....:)
 Snart kan jag åka ut i slalombacken fullt utrustad, det fattas bara en sak, nämligen det viktigaste, själva backen.

Jag var också på IKEA och köpte 1,25 m tyg för 11 kr. Bra pris, eller hur?
 Jag har fortfarande ont i halsen, har ni sett reklamen om några halstabletter? De hjälpte inte särskilt mycket mer än ett par vanliga halstabletter, tyvärr.

Nu måste jag ner och fortsätta med min köttfärssås, mums fillibabba. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0