En lång bilresa

Snart ska jag fjällvandra. Det är knappt 64 mil dit och enligt resrobot tar det 9.19 timmar att åka upp. Så nu vill jag ha tips på vad man kan hitta på i bilen. Förslaget att bara sitta där utan att göra något speciellt godtar jag inte.

Min egna lista:
1. Spela Geni eller annat frågespel
2. Lyssna på våran Cornelis Vreeswijk-skiva
3. Lyssna på annan musik
4. Leka gissa personlek. Den när en tänker på någon sen ska de andra ställa ja och nej-frågor för att komma på svaret.
5. 20-frågor, ungefär samma som föregående, men det kan vara ord också. Tänk på ordet Vänstersväng, det är väldigt svårt att komma på. Carro gav upp.


Hoppas att ni vill ge mig några förslag.
Jag skulle vilja tipsa er om en bok som jag läste ut igår. Midvinterblod heter den och är skriven av Mons Kallentoft.

Kommentarer
Postat av: Michael

o man har en bärbar dvd kan man se på film:)

2009-06-27 @ 12:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0