Happy birthday

Vad är det för dag idag, är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag. Hurra, hurra, hurra! Hurra, hurra, hurra!

Japp, idag fyller jag år. Nej, jag har inte fyllt 15 eller 13 som bröder och kusiner alltid brukar påstå. Det är 16 som gäller och för 30 minuter sedan avslutade jag min första körtur. Det gick bra tycker jag. Några motorstopp blev det, men kan man räkna med något annat?

Nu har jag även en liten räddning till fjällenresan. Jag kan spela The Legend of Zelda Phantom Hourglass på vägenn upp.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Michael

Grattis:)

2009-06-27 @ 12:48:38
Postat av: Ulrica

GRATTIS!

2009-06-27 @ 22:17:35
URL: http://violethill.webblogg.se/
Postat av: Ulrica

sv:närapå närapå;)

2009-06-29 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0