Solen skiner

Idag har jag verkligen märkt hur humöret förändras när vädret blir bättre. Det känns som om sommarhoppet kommer tillbaka när man ser solen igen. Jag har dessutom hunnit bada idag. Vi sprang till Norrskedika Gruvor tog ettt dopp och sen sprang vi sista halvan på tillbakavägen. Sammanlagt blev det 52 minuter löpning, 32 minuter tog det att springa dit.

Hoppas att vädret är bra i morgonkväll i så fall blir det kanske till att rycka strömming. Jag blev riktigt sugen på att filéa den när jag såg på sommar-tv igår.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jamen tänk vad lite sol ändå kan få en att bli glad igen :)

2009-06-16 @ 21:45:55
URL: http://violethill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0