Bildredigering

Nu var det länge sen jag hörde av mig här på bloggen. Fast ni ska inte tro att jag är borta, jag har bara inte haft något att skriva om. Nu får det komma lite bilder i stället.
Vad skulle ni säga om jag kom så där imorgon? (klickbar bild)
Jaa, jag har börjat redigera lite bilder, mest oseriöst för nöjets skull.

I torsdags åt vi American Pancakes. Jätte gott! Om du inte vet vad du ska laga, gör det här då.

Varför gör man pizza så sällan, det är både gott och enkelt. Jag gjorde på sconesdeg som tog 5 minuter att göra, sen använde jag färdig tomatsås för pizza. Inget krångligt alls. Det gick ganska fort, enkelt och självkart var det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0