Filmlistan
Nu var det länge sen jag såg på film. Det kanske är helt ointressant för er vad jag ser på, men jag tycker att det är kul att ha det skrivet någonstans. Kanske att ni får några tips på filmer, antingen att se eller inte.
24. Sällskapsresan: Snowroller Betyg: SSSSS
25. Mamma Mia Betyg: SSSSS
Februari
1.SOS- En segelsällskapsresa Betyg
Mars
1. Beck - Den japanska shungamålning Betyg: SSSSS
6. Snakes on a plane Betyg S
En kille blir vittne till ett mord. Sen ska han transporteras till Los Angeles i ett passagerarflygplan. När de märker att det finns fullt med giftormar där skapas kaos....
8. Beck - Den svaga länken Betyg: SSSSS
9. I taket lyser stjärnorna Betyg: SSSSS precis som nästan alla andra filmer på den här listan
Kommentarer
Trackback