Gröna lund

Jag surfade nyss in på blogg.se där jag såg att Gröna Lund har en ny berg och dalbana. Det passar ju perfekt eftersom klassen ska till Gröna lund och att jag har tröttnat på deras utbud. Den verkar kul också!

Sen märkte jag idag hur fort ett resultat kan spridas. Vi fick reda på våra matteprovresultat. Strax därefter frågade Sofia som satt några rader bakom mig om vad jag fick. När hon gissade rätt sa jag självklart det. Helt plötsligt visste alla i hela klassrummet det :O Sen kom jag till SOn då visste Simon det också, han går inte ens på våran matte. Vilken tur att det var ett bra resultat i alla fall! 

De senaste dagarna har jag blivit riktigt förtjust i att spela gitarr. Nu har jag bara några funderingar. Vilka låtar ska man ta och lära sig? Jag försöker komma på sånna som alla kan texten till, men det går inte så bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0