Halva åtta hos mig

Halv åtta hos mig är ett middagsprogram. 4 personer som inte träffats förr turas om att vara middagsvärdar för varandra. Alltså får de ha en middag var. Efter maten får gästerna (de 3 övriga) betygsätta maten på en skala 1-10.  Vinnaren får 15 000 kronor. 
    Igår var det så att en av gästerna tyckte att maten var himmelsk. Efter varje rätt sa hon, det här är det godaste jag någonsin har ätit. Sen kommer de till röstfasen. Då tänker man självklart, han får 10 poäng av henne och vinsten. Men då gav hon bara 4 poäng till honom och sa: För det här vill jag vinna!

Vad är det där för någon stil? Om man är med i ett sånt där program ska man väl vara ärlig med röstningen?

Kommentarer
Postat av: Ulrica

så himla taskigt

2009-03-06 @ 16:00:34
URL: http://violethill.webblogg.se/
Postat av: Ulrica

så himla taskigt

2009-03-06 @ 16:00:48
URL: http://violethill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0