Omdömmen

Vi fick våra omdömmen idag. Det såg väl bra ut, men vissa förstår man sig inte på. Varför ens ge omdömmen om det står precis lika på allihopa. T ex på musiken stod det en text om vad vi hade gjort. PODB-prickarna fanns det inte och texten är lika för alla klasser eftersom det stod att 9a inte har haft provet än. Vad har vi förnågon nytta av de där omdömmena då? Vi kan ju inte ta hjälp av dem för att förbättras. Idrotten var också ungefär så, exakt lika som förra året plus en text om vad vi ska göra. Plupparna satt på samma plats för mig som för min kompis som har G, jag har VG.

Sen kan man inte förstå sig på Kemi-läraren. Han skriver att jag är aktsam om skalans material ibland, samma med skolans regler. Jag följer de alltid och förstör inte skolans material. 

Vilken tur att det i alla fall är några som skriver omdömmen som man kan få hjälp av. I svenskan har hon skrivit en del om vad jag ska göra för att höja mig, sånt gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0