Trevligt påkommande

Idag på biologin slog det mig och Carro en sak, det är bara 6 dagar kvar innan påsklovet. Vad fort tiden har gått. Eller om jag tänker efter så var det väldigt länge sen jag var i fjällen, men jag hade aldrig kunnat tänka mig att det var lov om bara en vecka.

Det betyder att det var ett år sen jag var i Trysil. Synd att jag inte ska dit i år, men man kan inte göra allting. Det är inte bara ett år sen jag var i Trysil nästan ett år sen jag var i Spanien på träningsläger också. Vad mycket jag har hunnit på ett enda år.

Nu är det bara en sak kvar att göra, komma på vad jag ska göra på lovet. Jag kanske har en rolig grej på gång. Hoppas att det blir av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0