Utmaning

1. Ladda upp den äldsta bilden du har på dig själv 

Det är inte den äldsta, men en av de äldre som jag har på datorn. På korter är jag 1 år.

2. Ladda upp en bild på dig själv som tonåring 

Från konfirmationen i somras, eller efter musikalen rättare sagt.

3. Ladda upp en bild på dig själv som du ser ut nu 

Bilden är i från oktober. 'Hyfsat ny i alla fall.

4. Berätta fem saker om dig själv som inte tror så många vet om dig 
  • Jag kan byta bildäck. De som vi har i nu har jag bytt.
  • Jag gillar att baka, problemet är bara att jag har svårt med att börja. Först blir jag jätte sugen, sen ångraar jag mig när jag kollar i böckerna. Oftast blir det inget bak sen.
  • Jag gillar att designa eller inreda grejer. Om du blir medlem på Room328 så kan du se min friggebod som jag har ritat.
  • Jag har svårt att komma på saker om mig själv som inte ni vet.
  • Många av sakerna som andra tycker är delikatesser, gillar jag inte.
5. Är dina föräldrar skilda?
Nej :)

6. Hur många syskon har du?
2, ingen av de bor hemma i veckorna

7. Har du någon sjukdom? 
Nepp

8. Vem/vilka är din bästa vän/vänner? 
Carro

9. Har du ett förhållande? Hur länge har ni varit tillsammans i sådana fall? 
Nej, där också

10. Var bor du? lägenhet själv, hos mamma och pappa? 
Hemma i villa med mamma och pappa

11. Går du i skolan eller jobbar du? Vad utbildar du dig till eller vad jobbar du med? 
Jag går i 9:an.

12. Skriv upp de fem äckligaste sakerna du vet
  • Lukten av avlopp som man känner på skolan ibland.
  • Kaviar, jag kommer ihåg när vi körde någon lek i skolan som man skulle gissa vad det var för någon blanding. Då hade blandningen som jag fick smaka på kaviar i sig.
  • Kolla ner i den där svarta sopsäcken i skolmatsalen där man slänger sina matrester. Tänk er sen att ni skulle bli nerputtade i den sörjan.
  • Något äckligt, jag kommer inte på något mer.

Nämn fem bloggar du läser
  • violethill.webblogg.se
  • simpleheart.blogg.se     
  • tovemariawendelin.blogg.se
  • aagarv.devote.se
  • helena74.wordpress.com    För att se hennes scrapalster. I like them. Jag känner henne inte.

Jag utmanar: De tre första på listan över bloggar som jag läser.

Kommentarer
Postat av: Tovve

ouhouh, det här kommer inte sluta bra om jag gör det där testet. haha ! :)

2009-03-17 @ 18:09:29
URL: http://tovemariawendelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0