Snart sommarlov

Eftersom det är sommarlov snart borde man väl tänka ut vad man vill göra på det? 
  • Springa 4 km ca 2 gånger/vecka och få en tid jag är nöjd med. Kanske under 21 minuter.
  • Åka vattenskidor, även när jag inte får lust väl ute på vattnet. Gärna lära mig åka på en skida, stod förra sommarn också.
  • Åka till Gotland, tyvärr blir det troligen en ouppfylld önskan.
  • Dra ut på någon ö med kompisar eller något liknande.
  • Spela krocket och andra utomhusaktiviteter.
  • Träna friidrott, kanske bygga upp lite styrka som jag hoppade över under vintern.
  • Åka till Göteborg och gå på Liseberg.
  • Hälsa på folk!
  • Inte slösa en massa pengar.
  • Äta god glass
Någon som vill hjälpa till med att uppfylla några saker på min lista kanske? Eller tipsa om saker som jag har missat.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Punkt nummer 4 vore riktigt kul:D

2009-05-12 @ 18:48:03
URL: http://violethill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0