10 låtar som är bra just nu

  1. Viva la Vida - Coldplay
  2. Lollipop - Mika (Gladaste låten jag har hört på länge)
  3. Zwampen - Electric Banana Band  (Den är alltid bra)
  4. En av de alla - Lars Winnerbäck
  5. Tears in heaven - Eric Clapton
  6. Apologize - One Republic (It's to late to pol a job trodde jag det var förr, fråga mig inte vad pol betyder.)
  7. Lady Madonna - The Beatles (Efter att ha lärt sig spela en gammal låt, får man upp ögonen för den.)
  8. I'm Yours - Jason Mraz (Den har varit på listan länge, kommer säkert vara där ett tag till.)
  9. Stronger than Jesus - A camp
  10. Personliga Person - Cornelis Vreeswijk (Gammal, men bra.)
Nästa vecka ny lista, fråga mig inte vad det blir. Vet det inte ens själv. Ge mig gärna förslag.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

sv:jag var in på stadium veckan innan och kollade på skor,men tyckte det inte fanns några då...;)

2009-09-05 @ 14:20:28
URL: http://violethill.webblogg.se/
Postat av: Lollo

I'm yours är jättebra! Det var ingen dålig lista det där :D

2009-09-11 @ 13:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0