Fullproppade veckor

Idag har jag räknat ganska mycket matte eftersom vi har prov i morgon. Vanligtvis brukar man kunna tänka: Jag kan jobba hårt idag eftersom jag ändå inte har något i morgon. Men så är det inte nuförtiden. Imorgon ska jag istället plugga engelska och efter det är det helg. Ledigt??
Nej, för på tisdag har jag franskaprov, som tur är bara repetition. Och inte blir det ledigt sen heller, för på fredagen är det biologiprov som dessutom måste läsas in omlott med franskaprovet. Efter biologiprovet åker jag till Enköping under helgen och på tisdagen har jag kemiprov. Alltså måste jag plugga det samtidigt som biologiprovet och resan till och från Enköping. Nu kanske ni tror att jag inte har något mer, men det har jag. På måndag gör vi klart vår naturkunskapslabb, därefter har vi 2 veckor på oss att skriva labrapport.
Sen tror jag faktiskt att vi har det lite ledigt. Tjoho! Det är bara 2 veckor dit. Glömde en sak, om två veckor ska boken på engelskan vara utläst och ha en recension skriver, jag har bara halva boken kvar.
En liten ko i Vårgårda får avsluta inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0