Ut på en resa

Det är något speciellt med just resor. Man längtar alltid tills dess och tycker att det är härligt att man ska få åka tåg/bil/flyg eller vad man nu reser med (förutom buss). Sen tänker man ut alla möjliga saker för att få en så perfekt resa som möjligt. Med de idéerna kommerna man få en den bästa färden någonsin. Men ändå blir inte resan riktigt lika kul som man har tänkt sig.

Det som gäller för mig just nu är att jag ska ut och åka tåg. Jag gillar tåg, friheten och att det går snabbt framåt. Men det är en sak som jag inte är lika förtjust i med resan, att jag ska åka själv. Så får jag sitta på mitt tåg i 3 h utan någon att prata med och på vägen hem 4 h. Och då har jag bara kommit till Stockholm, så jag har 2 h kvar hem. Men eftersom jag är så bra kommer jag få en bra resa ändå.


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vart ska du åka? :)



Nej,jag ska inte göra nåt speciellt,åka hem bara.

2009-09-21 @ 20:51:37
URL: http://violethill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0